torsdag 9 september 2010

Fortfarande feber =(




Febrig Emilia

Min älskade dotter har fortfarande feber. 39.1 nu på morgonen. Jag kan inte låta bli att bli lite orolig, fast det är väl normalt som mamma att bli det. Det är ju första gången hon är sjuk! Ringde ändå till vårdcentralen och de lugnade mig =). Så länge hon dricker, kissar och febern går ner efter panodil är det ingen fara (men det visste jag ju redan).
Snart kommer min pappa Hans på besök. Vi ska äta spagetti och köttfärssås....mmmmm.
Hej så länge!

Lite foton från i dag


En mycket piggare Emilia efter att panodilen verkat




Kul med Morfar Hans på besök. Då får man ny energi =)








Han till och med ett bad när morfar var här. Bada är kul!


Trött Emilia


 Så sjuk är man inte så att man inte kan leka =)!

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen
    Säkert tänderna..eller bara helt enkelt bara feber, man blir alltid lite orolig men som de sa bara hon dricker och kissar så e de lugnt,Vad kul att morfar kom:) Så söt hon är, ses snart igen, då kommer vi till er.Kram

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!
    Skönt att höra från en erfaren mamma.....TACK! Du är världens bästa faster, tycker om dig jätte mycket bara så att du vet!!!!!!!

    Jätte kul med morfar på besök =).....vi hade jätte mysigt!

    Vi får ses när mitt söta lilla troll är friskt igen!
    Kram

    SvaraRadera