torsdag 2 september 2010

Pigg!


Detta är något alldeles fantastiskt! Jag är pigg och utvilad! Jag har sovit som en stock i natt. Gick och la mig kl 22 och vaknade först kl 5 av av att E skrek och ville ha mat. Det var vad jag trodde, men sen visade det sig att Fredrik har fått gå upp flera gånger i natt för att E skrikit. Och jag har inte märkt någonting. Hihihihihih......kan inte låta bli att skratta lite.........stackars Fredrik, han var jätte trött i morse. Förlåt gubben! Då är man trött om man inte märker att ens barn skriker.

Idag ska jag och E hälsa på Jessica och hennes fina barn. Jag och Jessica träffades när vi pluggade till sjuksköterskor och har varit vänner sedan dess. Det var ett tag sedan vi träffades så det ska bli så himla kul att träffa henne!!!
Hej så länge!


Här kommer lite bilder från i dag!


Söta Jessica med sina fina barn, Cornelia och Smila! 


E njuter av de stora tjejernas sällskap




Tjejerna tyckte det var jätte kul att sätta mössan på E men  E tyckte det var mindre kul


1 kommentar: