söndag 26 september 2010

Ullared!!!!!


Hittade så många fina kläder till E och även till mig faktiskt =)! 30-50 kr för en body! Jag höll nästan på att handla ihjäl mig. Fick hejda mig för att inte köpa upp hela affären. 

Vi kom till Ullared lite efter kl 7 och då var bara halva parkeringen full =). Så vi slapp att stå i kö, så skönt!

När vi skulle ta våra kundvagnar kom ullareds film team som filmade en familj som skulle in i varuhuset. Min mamma höll på att dö för hennes största rädsla är att komma med på tv. Jag lugnade ju så klart ner henne och sa att de inte filmar en om man inte vill.

Väl inne i varuhuset lyckas vi ett flertal gånger hamna vid filmteamet, men jag upptäckte det i tid. Mamma hade inte märkt något. När hon handlar så är hon så fokuserad på det hon ska handla. Har mamma fått syn på något hon vill ha så går hon mot det och struntar i vad som är i vägen. Skulle det stå 10 tigrar skulle hon inte märkta det......hahahahaha!
Så min söta lilla mamma fick syn på ett par strumpor precis i smeten där de står och filmar och går fram till de utan att märka att hon står typ mitt framför kameran. Jag säger lite tyst: MAMMA. Hon tittar då upp och får syn på kameran. Och då fattar hon! Hon blir knall röd i ansiktet och springer bakom ett ställ med  kläder och säger lite hysteriskt: Louise !Jag dör, jag klarar inte detta, jag vill inte vara med på Tv!!!!! Och jag bara skrattar:hahahahahahahahahaha.
Typiskt mamma =)! Så nu får vi se om mamma blir filmstjärna eller inte =)!
Hade jag varit dem hade jag nog inte tagit med det klippet!

 Mammas kundvagn. Hon handlade många fina grejer till Emilia =)


Massa människor! Det var skönt att vara där när de öppnade, mycket mindre folk då. Kl 10 började det komma riktigt mycket folk och det blev trångt och mycket körer. Vi slapp det värsta =)!

Där inne sa jag till mamma: jag kommer inte på vad det heter men jag behöver en såndär rund grej med hål i mitten som man kan hälla saker i.
Kanske inte den bästa beskrivningen men kom inte på en bättre just då......jag skyller på sömnbristen......hahahahaha!
Nu får ni gissa vad det är jag menar =)

1 kommentar: