måndag 20 september 2010

Lördags-Party!

I Lördags på dagen mös jag med E och Fredrik och städade lite. På kvällen hade vi äran att träffa Marina och Jemez i gen =)!!!! Grabbarna somnade kl elva men jag och Marian satt uppe och prata till kl 03, det blev en massa prat om gamla minnen och tjej snack så klart! Det var så mysigt och roligt =)! Önskar att man kunde göra det lite oftare bara!

Marian och Jemez sov över så vi umgicks på Söndagen oxå =)!


Vackra fina Marina! Saknar henne redan!

Jemez och Fredrik


Emilia vakande kl 01 och var hungrig. Jag ser lite full ut men jag ser ut så på de flesta foton när man använder blixt.


Emilia älskar hår så hon var i extas när hon fick dra i Marinas hår.



Mys med Marina


Världens sötaste flickor!


Jag och Emilia

Efter att E ätit och busat lite med oss somnade hon i gen. Så jag och Marina fortsate att ha trevligt!

3 kommentarer:

  1. haha... ser ut som texten "världens sötaste flickor" är till E o trollet!
    :-D

    SvaraRadera
  2. Åh, måste säga att jag blir lite avvis!!!! Söta NI!!!

    SvaraRadera
  3. Andi: Hihihihi....så kan man oxå tolka det =)

    Åsa: Vi hade det jätte mysigt, men vi saknade dig jätte mycket!
    Hur hade du det?
    Kram söta Åsa!!!!

    SvaraRadera